SAUNA

Kapacita id. 2 osoby, max. 4, zaručeno naprosté soukromí

Účinky:

  • Posílení obranyschopnosti organismu
  • Prevence viróz a nemocí z nachlazení
  • Celková otužilost a zvýšená kondice
  • Zlepšení krevního oběhu a látkové výměny
  • Posilování cévního systému
  • Odstranění migrénové bolesti
  • Dobrý spánek
  • Osvěžení a pocity radostné nálady a uklidnění
  • Ústup nervozity, neklidu, tísnivých pocitů
  • Rekonvalescence po zánětech horních cest dýchacích a zánětech plic
  • Vyplavení mazu a nečistot z kožních pórů
  • Zvětšení vláčnosti a svěžesti kůže
  • Napomáhá k jemnosti a hebkosti vlasů i k výživě vlasových kořínků
  • Zlepšení celkové pohyblivosti, uvolnění, lehkost
  •  

Saunařské desatero:

  1. Před zahájením saunování odložte veškerý oděv, prádlo a ozdoby (šperky, hodiny aj.), vezměte si ručník, osušku, prostěradlo.
  2. Před vstupem do prohřívárny se důkladně omyjte mýdlem, osprchujte se teplou vodou a důkladně osušte.
  3. V prohřívárně si sedněte na vlastní prostěradlo, které umístěte pod celé své tělo včetně chodidel. Při pocení je vhodné masírovat pokožku rukama nebo vlastním kartáčem.
  4. Po odchodu z prohřívárny (doba pobytu optimálně 12-15 minut) se ochlaďte. K ochlazení můžete použít sprchu.
  5. Ochlazujte se pomalu, začínejte od částí těla vzdálenějších od srdce.
  6. Před dalším vstupem do prohřívárny se osušte a odpočiňte.
  7. Do odpočívárny vstupujte po dostatečném ochlazení, na lehátku se přikryjte a odpočívejte. Dopřejte si klid.
  8. Střídání prohřátí a ochlazení se obvykle opakuje 3x. Po posledním prohřátí a ochlazení se osprchujte vlažnou vodou.
  9. Vypocené tekutiny doplňujte minerálními vodami a ovocnými šťávami.
  10. Po sauně vynechejte intenzivní tělesnou námahu.

V případě zdravotních problémů se o použití sauny vždy poraďte s lékařem.